OBÓZ 2021 – Dokumenty

Czuwaj!

W załącznikach znajdują się dokumenty na obóz 2021. warunki uczestnictwa proszę pobrać oraz przeczytać, zapoznać się z nimi.

Kartę kwalifikacyjną oraz załącznik do karty proszę pobrać, wydrukować dwustronnie i wypełnione przekazać do 25 czerwca 2021 roku.

Informujemy, że płatności za uczestnictwo dziecka w obozie za pośrednictwem BONU TURYSTYCZNEGO można zrealizować w siedzibie Komendy Hufca (Poznań ul. Promienista 12 – schodkami w dół) w godzinach od 17.00-18.30 w terminie 15 CZERWCA 2021 – jest to termin płatności wyznaczony dla Szczepu Awangarda.
W ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA:
NIE MOŻNA ŁĄCZYĆ BONÓW TURYSTYCZNYCH – za dziecko można zapłacić jednym bonem w wysokości 500 zł.

Dokumenty do pobrania:

Warunki uczestnictwa OBÓZ PODGAJE 2021 – wersja 1

KARTA KWALIFIKACYJNA MEN 2021

Załącznik do karty kwalifikacyjnej niepełnoletniego uczestnika wypoczynku

Share Button
deszczowa-pogoda

WAŻNE – zmiana dot. ogniska 21.02.2020

Czuwaj!

z powodu złej pogody, musimy zrobić małą zmianę – zamiast spotkać się na ognisku w lasku marcelińskim, zapraszamy Was do Szkoły Podstawowej 69 do stołówki na godzinę 17:30. Do szkoły wchodzimy wejściem od ulicy Jarochowskiego. 

Do zobaczenia!

Share Button
Rajd szczepu awangarda

Rajd szczepu 25-27.05.2018 do Wronczyna – Dla zuchów i harcerzy

Miejsce zakwaterowania: Szkoła Podstawowa we Wronczynie

Transport: PKP + przemarsz

Koszt: 65 zł /os.

W cenie: 2 x nocleg, 2 x przejazd PKP, obiad w sobotę, herbata, cukier, wrzątek, materiały programowe, ubezpieczenie

ZBIÓRKA NA WYJAZD NA DWORCU ZACHODNIM W PIĄTEK 25.05.2018 O GODZINIE 17:25. Pociąg odjeżdża o godzinie 17:59.

POWRÓT Z RAJDU NA DWORZEC ZACHODNI O GODZINIE 13:10. PROSIMY RODZICÓW ABY PUNKTUALNIE ODBIERALI DZIECI, CZĘSTO KADRA CZEKA GODZINĘ NA DWORCU PO ZAKOŃCZENIU RAJDU.

Ekwipunek:

  • śpiwór i karimata do spania

  • buty na zmianę do chodzenia po szkole

  • kubek, menażka, sztućce, gąbka do mycia naczyń

  • dres do spania

  • kosmetyczka, ręcznik, mydło, szczotka i pasta do zębów, grzebień

  • notes, piórnik, śpiewnik

  • mudnur + rogatywka

  • polar szczepu / koszulka szczepu / moro

  • latarka + komplet zapasowych baterii

  • jedzenie na 2 kolacje i 2 śniadania

  • ważna legitymacja szkolna

Na miejscu jest sklep. WSZYSTKO PAKUJEMY W JEDEN PLECAK! Sami go niesiemy.

Zgłoszenia i wpłaty na rajd do 18 maja 2018 br tylko gotówką u drużynowych.

PRZYPOMINAM O OBOWIĄZKU OPŁAT SKŁADEK CZŁONKOWSKICH!

Share Button

ZIMOWISKO – INFORMATOR

WYJAZD: 10.02.2018 – sobota. Zbiórka pod harcówką o godzinie 9:00.
Jedziemy spod harcówki BEZPOŚREDNIO autokarem do Przybrodzina.

POWRÓT: 14.02.2018 – środa. Powrót pod harcówką ok. Godziny 15:00.
CO NALEŻY ZABRAĆ?
dres do spania, buty na zmianę do chodzenia po ośrodku
– ręcznik, kosmetyczkę, klapki pod prysznic, szczoteczkę i pastę, zapasowe gumki do włosów, szczotkę,
– ciepłe ubrania ( będziemy chodzić dużo po dworze   )
– czapkę, rękawiczki
– kubek
– notatnik, swój ŚPIEWNIK lub czysty zeszyt na śpiewnik
– igła i nitka
– piórnik
– latarka z zapasowym kompletem baterii
– KOSTIUM NA BAL KARNAWAŁOWY
– mundur, moro, rogatywka
– legitymacja szkolna

PROSZĘ UZUPEŁNIĆ UMUNDUROWANIE (ROGATYWKI CHUSTY! OBOWIĄZKOWO!)
Nie bierzemy śpiworów ( chyba, że chcemy ). Na miejscu jest pościel i naczynia. Kubek zabieramy, aby móc pić herbatę poza godzinami posiłków.
Wszystko pakujemy w miarę możliwości w jeden plecak – będzie nam w ten sposób wygodniej.
Pytania : phm. Agnieszka Puzio tel. 669 413 567

Share Button

Zimowisko 2018!

Czuwaj!

jak co roku, planujemy dla Was zorganizować Zimowisko… w związku z tym mamy kilka ważnych informacji, które znajdziecie w załącznikach poniżej:

Karta kwalifikacyjna ZIMOWISKO PRZYBRODZIN 2018

ZIMOWISKO SZCZEPU – informacje 2018

Proszę zapoznajcie się ze wszystkimi szczegółami.
Pamiętajcie, że limit miesjc to 35 osób.
Minimalna liczba osób jakie muszą się zgłosić to 25 osób.
Do 10 stycznia należy wpłacić gotówką 100 zł na zbiórce oraz oddać wypełnioną kartę kwalifikacyjną!

Liczymy, że stawicie się licznie!

Share Button